fredag 21. august 2009

Vertsfamilie.

Da er det noen dager siden jeg har fått vertsfamilie. De bor rett ved Richmond i Indiana. Jeg er litt treig i hodet så har ikke fått updata bloggen før nå. jeg har sendt en del mail med familien, de virker greie. Jeg skal bo på rom med en annen utvekslingselev fra thailand, så blir noe spess.
Navnet er vistnok Sukkapol. :P

De er begge 62 år, alle barn har flyttet ut. Ben som er "pappaen" min er "native american" :D
Jeg spurte om de var en "old fashion family with home cooked meals", jo fikk ett litt uventenes svar. Jo de var old fashion, "We are raising our own beef, have a garden, eat right from the garden."
Det ser ut som de har en fiskedam rett uttafor huset så jeg spurte like så gått om de hadde fiske oppdrett, har ikke fått svar men blir gøy å høre.

Reiser på onsdag, blir en helvetes flytur som dere får høre mere om.




1 kommentar:

  1. Høres ut som en skikkelig kjernefamilie:D, men pass deg litt for hva du skriver. De høres ut som typene som sporer opp bloggen din og bruker google translate :-O

    SvarSlett